صحبت کردن به زبان آلمانی در ابتدا بر اساس اصول آموزشی
نوشته شده توسط : غریبه

اگر به یک دلیل یا دلیل دیگری توجه خود را به یادگیری آلمانی صحبت کرده اید، مهم است که واقعی شوید و به یاد داشته باشید که دستیابی به یک زبان دوم یک شبه اتفاق نمی افتد. اگرچه سرعتی که در انتخاب یک زبان به آن می روید بستگی به عوامل مختلفی دارد مانند حساسیت شما به چیدن یک زبان خارجی، چه کلاس هایی را می گیرید و چه از منابع و موسسه معتبر استفاده می کنید روش هایی وجود دارد که می توانید برای تسریع آن ها تلاش کنید.

من با یک فرد چند زبانه روبرو شدم که نشان می دهد آلمانی فقط در سه ماه با غوطه ور کردن خود به زبان می تواند به یک سطح بسیار بالا بیاموزد. با این کار آن ها به معنی فرو بردن سر اول به زندگی و فرهنگ آلمانی با ایجاد یک مینی آلمان در محیط یادگیری خود شما و تغییر کل دیدگاه شما در محیط معمول خود هستند.

در نهایت آن ها توضیح می دهند که شما تقریبا باید ذهنیت خود را از اینکه یک انگلیسی زبان به یک بلندگو آلمانی است تغییر دهید تا واقعا به هدفی که برای خود تعیین کرده اید برسید. برخی از نمونه های تکنیک های پیشنهادی آن ها تغییر تنظیمات زبان در دستگاه های خانگی و تلفن همراه، تماشای فیلم های آلمانی یا کانال های تلویزیونی آلمانی منهای زیر نویس و گوش دادن به صدای آلمانی مانند رادیو است.

اگرچه برخی از روش های پیشنهادی خودآموز برای بسیاری از افراد به طور کامل قابل دستیابی نیست. به عنوان مثال کسانی که در خانه ای با تعدادی از وابستگان زندگی می کنند که ممکن است کنترل کامل بر محیط زندگی خود نداشته باشند، پیشنهادهای آن ها مفیدتر از جمله تلاش برای صحبت کردن است. با زبان مادری از روز اول، ابتدا و بیشتر از همه روی قسمت های آسان زبان تمرکز کنید و از تکنیک های مختلف یادگیری برای به خاطر سپردن واژگان و عبارات استفاده کنید.

با این حال یکی از بهترین توصیه های آن ها این است که از روز اول مشخص کنید که هدف شما برای یادگیری آلمانی چیست، زیرا بدون هدف شما بدبختانه شکست خواهید خورد. شما می توانید به همان اندازه که دوست دارید به رادیو آلمانی گوش کنید و به همان اندازه فیلم که تماشا می کنید. تماشا کنید اما با شنیدن زبان آلمانی به طور قابل توجهی درک شما را از زبان افزایش می دهد به شما امکان پیشرفت و پیشرفت نمی دهد و مطمئنا مسلط نیست. برای تقویت رابطه بین درک و اجرای باید آن را صحبت کنید.

ثبت نام در یک دوره آلمانی اگر در حال حاضر در حال یادگیری نیستید، می توانید در دوره هایی ثبت نام کنید تا در یادگیری زبان خود به شما کمک کنند. دوره های تدریس شده توسط مدرسان آموزش دیده یا حتی بهتر از افراد بومی نیز می توانند به شما کمک کنند تا آن تعامل اضافی را با زبان مورد نظر خود بدست آورید.

بعضی از دروس آلمانی برای تسریع در دستیابی به زبان شما روش خوبی است، زیرا آن ها به تعهد نیاز دارند و دروس گروهی را با مطالعه مستقل تلفیق می کنند. این بدان معناست که شما همیشه باید تلاش کنید تا با سرعت تعیین شده توسط رهبر دوره همراه باشید. شما همچنین می توانید در کلاس های عصر یا آخر هفته شرکت کنید، حتی اگر یک دانش آموز آلمانی هستید که در مدرسه آلمانی تحصیل می کند. برای کمک به پیشرفت شما در یک مجموعه یا کمک به شما در کنار گذاشتن گروه موجود خود.

اصطلاحات جیبی را در همه زمان ها حمل کنید. حمل یک فرهنگ لغت جیبی انگلیسی آلمانی به همراه شما راهی خوب برای یادگیری آلمانی است، چه در آلمان باشید و چه به سادگی در خانه یا زادگاه خود قدم بزنید. اگر شما یک شی مکان یا چیز دیگری را مشاهده می کنید که توجه شما را به خود جلب می کند، می توانید این واژه را به زبان آلمانی جستجو کنید و به واژگان سریع خود اضافه کنید. به همین ترتیب هنگامی که در آلمان به دستگاه های خود رها شده اید، می توانید به راحتی به لطف فرهنگ لغت خود کلمات ناآشنا را ترجمه کنید و به این ترتیب سطح فهم خود را سریع انجام دهید.

روی اصطلاحات کلیدی تمرکز کنید. افرادی که این کار را انجام داده اند، پیشنهاد می کنند 50 یا 100 کلمه رایج در آلمانی را پیدا کرده و آنها را از روی قلب بیاموزید، مطمئناً در ساخت آن ها به جملات تمرین خواهید کرد. با این حال اگر با مکالمه روبرو شده اید که شما را مجبور به استفاده از کمی حدس و گمان می کند، عقب نمانید و آماده گفتن سخنان احمقانه باشید واقعا فرقی نمی کند. شخصی که با او صحبت می کنید بدون شک می فهمد که شما هنوز تمرین می کنید و حتی ممکن است بتواند در یادگیری برخی از کلمات یا عبارات جدید به شما کمک کند. این واقعیت که شما در حال تلاش هستید در کتاب آن ها راه زیادی خواهد داشت.

صحبت کن فکر کن و آلمانی را نفس بکش. سرانجام اگر نمی توانید کسی را پیدا کنید که به آلمانی صحبت کند پس تلاش کنید. با دوستان خانواده یا همکاران خود به زبان آلمانی صحبت کنید حتی اگر آنها شما را درک نکنید تا به شما کمک کنند در نحوه تلفظ کلمات اعتماد به نفس داشته باشید و به شما در تکمیل صداهای منحصر به فرد مورد نیاز آلمانی از شما کمک کند.

تغییر زبان روی تلفن همراه خود به آلمانی، پیدا کردن یک کانال تلویزیونی آلمانی برای تماشا، صحبت کردن با خود به زبان آلمانی حتی. شما می دانید وقتی شروع به کار کردن در یک زبان دیگر می کنید، کل چیزهای یادگیری زبان را بهتر خواهید آموخت.





:: برچسب‌ها: صحبت کردن به زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: